»Je nastopila ustvarjalna blokada?«
»Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Sprejel sem izziv na teme Josipa Ipavca, ki mi je ob njegovi bogati dediščini odprl sveža vrata v glasbeno ustvarjanje.«
»Na eni strani je to Ligetijev 'ekstremni elektronski' pristop do akustičnega inštrumenta, na drugi pa Beuysov koncept rušenja zidu med življenjem in umetnostjo.«
»Vollmaier se tega izziva ne loteva, kot bi mogoče lahko pričakovali, s prepariranjem ali elektronskimi posegi, temveč išče navdih v virtuoznem pianizmu Glenna Goulda in Vladimirja Horowitza pa tudi pri svojem profesorju (nekoč tudi že sodelavcu skupine Laibach) Aciju Bertonclju, zvestobo izvorni glasbi pa izkazuje s preizkušanjem skrajnih meja zmogljivosti izvajalca in glasbila.«
»Sočasno umetniško izražanje in ustvarjanje Ligetija in Beuysa je v Vollmaierju vzbudilo željo po sodelovanju in novem ustvarjanju glede na njun umetniški prispevek.«
»Ko se usedem za klavir, sem na varnem.«
»Predstavljajte si, kako iz 'industrijsko' monolitne Laibachovske strukture zvoka izklesati klavirsko klasiko.«
»Kompozicija je sestavljena iz treh delov, navdihnjenih iz tem Ipavčevih del. Njegove teme so prepletene z mojimi, moje ustvarjanje pa z njegovim vplivom.«
»Klavir ponudi izraz, svetlobo in temo. Tega v Gallusovi dvorani dobro poznam, kmalu se zopet spopadeva. To je boj. Je strast, življenje in ja, tisti trenutek, ki nima začetka niti konca.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju